joi, 22 martie 2012

De ce "Mărgelele de sticlă"?

Prietenii ştiu de ce..., ca să parafrazăm un slogan comercial destul de inspirat.

    Pentru că un genial autor a făcut din jocul mărgelelor de sticlă simbolul absolut al cunoaşterii, al raportării individului  la societate-istorie-timp.
    Pentru că textul în cauză mi-a marcat devenirea ca persoană.
    Şi da, pentru a-mi exersa veleităţile de Magister Ludi, printr-un... mixtum compositum (pentru cârcotaşi).

    Schimbând registrul, intenţia este chiar cea mărturisită în subtitlul acestui blog în devenire.
    Aş dori să pot fi de folos cu un sfat, o opinie sau o îndrumare celor care aleg să înceapă o călătorie în lumea amăgitoare a pieţelor financiare, aşa cum am fost de multe ori  celor care mi-au solicitat, de-a lungul timpului, acest lucru.
    Aş dori să pun la dispoziţia celor cu care colaborez o nouă platformă în care să-mi expun consideraţiile personale asupra unor aspecte generale sau particulare dincolo de comunicările directe pe care le întreţinem.
    Aş dori să mă folosesc de acest mijloc pentru a da glas preocupărilor şi, de ce nu, frustrărilor proprii.
    Aş dori mai degrabă să reuşesc a pune întrebări adecvate, decât a încropi răspunsuri mai mult sau mai puţin pertinente.
    Şi, nu în ultimul rând, să-mi folosesc timpul liber într-o manieră plăcută şi, sper eu, utilă celorlalţi.

Valentin Şendresc,
2012 - Oradea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu